Co do rozmów
Posiadam ALH zrobiony na 170 koni. Wtryski AHY, pompa 10 ( 11 mi padla ), jednomas, egr wyciety, turbo ASZ. Zrobilem na tym setupie 30 tys i narazie nic sie nie dzieje
Też jestem ciekaw jaki masz Nm na tym g60 bo nie piszesz ale domyślam sie że taki .
Tak poza tematem będę miał do sprzedania swoje 205 z listopada 2003 wtyczka półokrągła.
Siemka.Mam 1.9TDI AHF 110 KM zastanawiałem się nad tym http://allegro.pl/nowe-wtryski-1-9-t...445029006.html + program czy dociągną by do 150 KM dzięki takim wtryskiwaczom+program,nie chce bawić się w dodatkowe koszty sprzęgło itp bo z tym jest wszystko OK..
Czy po zmianie wtryskiwaczy potrzeba coś ustawiać itp? Pozdrawiam
lukasz16v, kilka spraw. 1. Żadne większe wtryski nie dadzą Ci spadku spalania, bo niby z czego ma być ta dodatkowa śmoc. 2. Zapytaj na jakich to jest elementach, bo najlepsze są korpusy z ASV i końcówki Bosch, ale FB też dobre. 3. Oczywiście, że trzeba zrobić korektę programu. U mnie było ~127KM/280Nm, po programie 147KM/325Nm.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Tony065, ok dzięki za podpowiedz wypytam co i jak i ew trzeba będzie zakupic w najblliższym czasie bo te co mam już mi zaczynają chyba "lać" bo czasami czarno się zrobi za samochodem..
lukasz16v, nie chcę siać plotek ale podobno wtryski od tego użytkownika w chwili obecnej to bubel. Niby ciśnienia nie wyregulowane ja należy i auto nie generuje mocy. Możesz sobie poczytać
kornat, dzięki na pewno się przyda jednak że zdecydowałem się dozbierać kasy i kupić wtryski BOSCH-a bo o czytałem się opini i dużo pisze że te inne wynalazki są nic nie warte tzn wytrzymują 30 000 km albo i nie..
Ja wtryski do alh mam wladowane od asv, program i smiga az milo, zalozlony jednomas i daje rade, polecam ,,choc,,taka modyfikacje bo spalanie w stosunku do oryginalnego alh nieduzo wyzsze, a w trasie przy wiekszycg predkosciach nizsze przyjechalem wlasnie nad morze, 490km spalanie tak 5.8, 120, na autobanie 150, czasami wiece,wiec uwazam, ze rewelacja
buldoggg, OK rozumiem tzw boxy mam ze 2 jeden jest lepszej firmy lecz trzeba go umieć dobrze ustawić pod dany motor a wyjęty był z golfa IV 1.9 TDI z innym oznaczeniem silnika i u mnie już nie spełnia do końca swojej roli, 2 to typowa firma krzak za 150 zł który się tylko przerzuca po garażu
będę musiał zmienić program na serię, wsadzić wtryski od ASV czy tam 216 i znów program
nic nie będziesz musiał zmieniać , wystarczy że wsadzisz wydajniejsze wtryski i pojedziesz na korektę programu. Uwierz ,że watro same 0.205 jeśli są zdrowe dadzą Ci przyrost rzędu +15-20KM i Nm na poziomie 320-340. Po 0.216 będzie już piekło. Tylko nie wiem jakie turbo siedzi u ciebie bo jeśli ori to lipa z tego.
Turbo ALH/AHF/ASV to w czym problem :roll: 200KM nie bedzie na nim to fakt :diabelski_usmiech
na ori turbulum jeśli jest zdrowe i wtryskach z asv można by ugrać te 130 KM i 280-300Nm wiadomo wszystko zależy od stanu silnika. Tak czy siak do seryjnej turbawki nie warto wkładać 0,216 , trzeba by zapodać minimum z asz lub awx jak kto tam woli albo szukać pewnej arl ale tutaj będzie ciężko. Osobiście tutaj wymieniłbym wtryski na asv i zrobił korektę tylko szkoda że wcześniej tego nie zrobiłeś.
Tak zgadza sie... ale wkladajac turbo z ARLa to mozna w zasadzie dac pompe 11-tke, duzy FMIC, zmienic sprzeglo i bawic sie w okolice 180, a zaraz potem stwierdzic, ze trzeba bylo wsadzic 230-tki, duze turbo i nie bawic sie w moce rzedu 140KM tylko isc w 220KM - to jest choroba 8)
Faktycznie najtaniej, szukac uzywek 205 i wtedy mamy jak ori AHF/ASV i do tego zrobic program i nic wiecej nie kombinowac.
Tak zgadza sie... ale wkladajac turbo z ARLa to mozna w zasadzie dac pompe 11-tke, duzy FMIC, zmienic sprzeglo i bawic sie w okolice 180, a zaraz potem stwierdzic, ze trzeba bylo wsadzic 230-tki, duze turbo i nie bawic sie w moce rzedu 140KM tylko isc w 220KM - to jest choroba 8)
Faktycznie najtaniej, szukac uzywek 205 i wtedy mamy jak ori AHF/ASV i do tego zrobic program i nic wiecej nie kombinowac.
dlatego napisałem że w tym wypadku wymienić wtryski na 0.205 koszt 350-400zł i jeśli turbinka daje radę to taki setup wystarczy tylko niepotrzebnie dojdzie jeszcze kilka Pln za korektę.
Wiadomo że apetyt rośnie ... ale właściciel tematu chyba wie co by chciał zrobić z tego samochodu i w jakie moce celuje. Sam jestem na etapie modzenia swojej asv i od razu wiedziałem że celując w moce rzędu 160-170KM nie będzie półśrodków.
Widzę że masz na handel takie cuda, nawet dwa komplety, jeden potrzebny mi do T3 sychro do której wsadzilismy 1Z Tdi.... zakupiony od armi ????
Zadzwoń do mnie 506 175 359! :P
216 i moc i moc ..... tylko ta ośka. ..... czemu nie zrobili 4x4 na zwykłej pompie ????
Komentarz